piątek, 1 października 2010

HHHHUUUURRRRAAAA cd:p

No, kolejny dzień pod hasłem "Hurra" :)
Wyszło idealnie, tak jak to sobie wyobrażałam, gładko, sprawnie, przyjemnie, z Moimi Dziewczynami :)
Zasypana gratulacjami i uściskami dłoni, stwierdzam że jestem osobą nie posiadającą się ze szczęścia i chciałam bardzo ładnie podziękować tym setkom osób które włożyły tyle wysiłku w doprowadzenie sprawy do końca:)

Dostałam również ekskluzywny prezent, "Mały zestaw wielkiego malarza" który już dziś zostanie zainaugurowany:)




z kolorową radością w środku:)

Wreszcie mogę robić to co chcę, bez wyrzutów sumienia że nie piszę pracy!:D


P.S.
Ciekawostka: jak donosi Pudelek, okazuje się że wczoraj broniłam się nie tylko ja, ale również.. Daniel Olbrychski w wieku 65 lat :) Czyli jednak ktoś mnie przebił ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz