wtorek, 26 kwietnia 2011

Wódka wódka dużo wódki

... czyli wódka :p

Zrobiłam małą sesję zdjęciową w supermarkecie pt: "Co w rumuńskim dziale alkoholowym piszczy".








  






2 litry w plastikowej butelce za 30 zł :p


 lub malutki niedźwiadek polarny za 5 zł :p

Ja osobiście nie mam bogatego doświadczenia w tym temacie, nie piłam żadnej z tych ze zdjęć, częściej piję inne rzeczy (są miejsca gdzie tekila w barze jest po 2 leje:), jedyna którą piłam to Sankt Petersburg: (kupiony w Oradei na promocji za 9 zł za butelkę:p)


i Dwa piękne konie:p


Na koniec ciekawostka:
zobaczcie ile w barze kosztuje setka wódki lub rumu :p
(rumuńskie leje można przeliczać mniej więcej 1:1 ze złotówkami)

1 komentarz:

  1. łoł! ceny są niezłe! no to ja się nie dziwie że wy macie tam taką rozpustę :)

    OdpowiedzUsuń