piątek, 18 marca 2011

Kraina Dacii



Szkoła jazdy bardzo proszę:



 I policja- jakże by inaczej..:p


 Tradycja kontra nowoczesność


To jest najstarszy model Dacii, 1100, takiej jeszcze nie widziałam (piękna, prawda?)


Żeby oddać sprawiedliwość- jest tu też sporo BMW, Mercedesów, Maseratti, Hummerów etc


ale niewątpliwie to właśnie Dacia wyznacza charakter tego miejsca.

Jutro w nocy ruszam na wschód- myślę że motoryzacyjnie (i nie tylko oczywiście) będzie się sporo działo :)


Wprawdzie to tylko reklama złomiska na patyku, ale ładne autko:)




*AKTUALIZACJA* (21.06.11)

Spotkałam wreszcie Dacie 1100! :p
Bujałam się rowerem po mieście i nagle- oto jest!
Urocze autko:)




*AKTUALIZACJA * (25.02.12)
Mój drogi kolega z rumuńskiego Mihai (który został już wspomniany na tym blogu jako dostawca rumuńskiego piwa:p) kolejny raz udowodnił że jest zakręcony jak świnkowy ogonek, ponieważ sprowadził do Polski jedyną Daczkę 1100 właśnie! :p
Jest czerwona i w nieco gorszym stanie niz ta odpicowana ze zdjęcia powyżej, kto by się spodziewał że będę miała okazję nie tylko poszukaiwać i zobaczyć na żywo ten samochodzik, to jeszcze będę miała okazję go prowadzić!! :p
Jak tylko uda mi się cyknąć zdjęcie to od razu tu wrzucę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz