czwartek, 12 kwietnia 2012

Juhu! :) (Brutal Assault 2012)

Jak donosi niezawodny Sebollo, do składu tegorocznego brutala dołączył.... AGNOSTIC FRONT! :):)
Zobaczę go zatem po raz czwarty (choć za trzecim razem nie pamiętam połowy koncertu... :p) co mnie raduje niezmiernie :)

Poza Agnostikiem dopisał sie też Samael, lista zespołów robi się naprawdę imponująca w tym roku:)
Jak ktoś ciekawy:

http://brutalassault.cz/pl/

Aktualnie w ramach przygotowań słucham sobie Amon Amarth (i sobie chwalę), ale coś czuję że muszę podkręcić tempo przygotowań, tak naprawdę do tej pory tylko Arcturusa obczaiłam... następne w kolejce Heaven Shall Burn, grali na Woodstocku i pamiętam że zajebiście mi się podobało.

P.S. I znowu niebiosa nie wysłuchały mych modłów i znowu nie ma w składzie Ancienta!!! :(
Ja rozumiem że pracują nad nową płytą, ale bez przesady, od kiedy jeżdżę na brutale już drugi raz zobaczę  Immortala, Samaela, Six Feet Under..  Agnostic Front zagra po raz trzeci (nie narzekam oczywiście! ;p) Sepultura grała już 2 razy..... gdzie jest ANCIENT?!

1 komentarz:

  1. Ja tam bardziej się cieszę z SAMAELA :D
    ...toteż w zeszłym roku był Seventh Void :D

    OdpowiedzUsuń