piątek, 20 lipca 2012

Brutal już się zbliża....

Jest juz dostępny program festiwalu, na razie tylko alfabetyczny podział dni bez godzin:

http://brutalassault.cz/pl/program/

A ja zakazałam sobie słuchać panków i zmusiłam się żeby zacząć słuchać czegoś na temat,
oczywiście jak co roku ambitne plany nie zostały zrealizowane,
ale coś tam niby obczaiłam
dziś donoszę że odświeżyłam Samaela i zapoznałam się Kampfarem (który naprawdę trafia do mojego serca) i staram się słuchać nowych rzeczy ale ciężko jest bo i tak zawsze jakimś cudem konczę na Agnostic Froncie i Sick of it All.... ;)



Dziadzia kazała posłuchać jeszcze Insomnium, zatem słucham właśnie, póki co jakoś średnio..

Do składu dołączyli Krisium i Anaal Nathrakh z tych dwóch wolę ten drugi),

i tylko ja się wciąż pytam GDZIE JEST ANCIENT??!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz