środa, 4 maja 2011

BRUTAL ASSAULT 2011 !!

Hehe wiem, że wcześnie trochę żeby o tym mówić, ale wpadłam dziś na stronkę tegorocznego Brutala (http://brutalassault.cz/pl/) i oczy przecieram i nie mogę uwierzyć i opanować się z radości: THE EXPLOITED! Nie mam pojęcia skąd się tu wzięli (bo co robi punkowy zespół na szatańskim festiwalu..?) ale uśmiech na mojej twarzy pojawił się wieeelki:)
Znowu Sepultura i Cannibal Corpse (nie narzekam oczywiście:p), Mayhem którego koncert bezczelnie przespałam 3 lata temu :p, Hecate Enthroned (hehe!), Satyricon, Motörhead i wiele innych... ale fajnie będzie!:)

Zostaje tylko jedno zasadnicze pytanie: skąd ja wezmę na to pieniądze??! :p

Na zachętę, jeden z moich ulubionych teledysków metalowych- Hekate Enthroned "An Ode From A Haunted Wood"- Rewelejszon, pamiętasz jak śmialiśmy się z niego w kuchni na starym Dietla? :D

3 komentarze:

  1. cos niepasuje mi historia z Twoim odkryciem o The Exploited ;p;p
    hm co robi punkowy zespol na Brutalu? pewnie to samo co rok temu Agnostick Front czy 2 lata temu Biohazard ;)

    haha kurna a teledysk pamietam tak jak Ancient - :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ok- odkryłam bo ktoś mi o tym napisał w smsie, ale nie wzięłam tego do końca na serio i musiałam się przekonać naocznie:p
    A Exploited to jednak nie ta sama półka co Biohazard czy Agnostic Front! Hardcore hardcorem, a punk to punk! :p

    OdpowiedzUsuń