środa, 9 czerwca 2010

Mam!:)

A oto mój skarb dziś nabyty:) 



W ogóle co do Brutala, to nie mogę się niestety pochwalić jakimiś spektakularnymi postępami poznawczymi..

Ostatnio wspominałam o Voivodzie... no więc dalej na tapecie jest Voivod, tylko że już płyta " Killing Technology".  To jedyny postęp.

A poza tym, sprzecznie z założonym planem, nagle zaczęłam słuchać.. Soundgarden:p Oczywiście fajnie, ale miałam się na Brutala przygotowywać, a Soundgarden raczej nie zagra..:p

Na domiar złego, wpadło mi w ręce Super Girl & Romantic Boys:D 

(Wiem, że wykazałam się słabym refleksem jeśli chodzi o ten zespół, Baśka nie omieszkał mnie obśmiać..:p)

 No, zatem jak zwykle nie idę zgodnie z planem i robię nie to co trzeba (jak mawia moja mama:) i zamiast się szatanić to ja podryguję do elektro-rocka :p

Na koniec link do piosenki "Spokój" jakby ktoś nie kojarzył ( nie zdziwiłabym się jakby się okazało że jestem jedyną osobą która tego nie znała:p)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz